Blog ini adalah tentang kisah kami berdua. Tentang hubungan kami berdua. Apa apa yang dipostkan di blog ini hanyalah penulisan dan coretan tentang pengalaman dalam perhubungan kami berdua. Sesiapa sahaja dipersilakan baca kandungan blog ini. Jika sebarang kesalahan atau ketidakselesaan tentang penulisan kami, harap maaf. Blog ini dicipta untuk menyimpan segala kenangan, dan pengalaman kami bersama.

Friday 20 May 2011

Introduction By Mya

Actually, ikhmal yang bagi mya idea untuk buat blog ini. Mya kan suka menulis. So, kami decide nak buat blog kami berdua. 


Blog ini tentang pengalaman, kenangan sepanjang kami bersama. Biasalah, adat bercinta. Ada susah, ada senang.
Susah senang itulah yang kami nak share dan simpan di blog ini. Sambil sambil tuh boleh lah bagi nasihat berdasarkan pengalam kami. Untuk sesiapa yang tak pernah suka atau jeles tengok kami bersama, tak payah lah jenguk selalu blog ni ehh. Bukan apa, nanti lain jadinya.
 Mya tak suka orang berdendam dengan mya. Ikhmal plak lain sikit, dia memang suka cari gaduh dengan orang.


Pasal si boyfriend, nama penuh dia Mohamad Ikhmal Bin Mohd Zain. Birth date dia 23 July 1991. Dia asal Pulau Pinang tapi stay Alor Setar, Kedah. Dia ni cucu kesayangan atok dan tokyah dia. Dia stay dekat Kedah dengan grandparent dia. Parent dia stay Di Perlis. Dia ni suka main game. Kalau dah dapat main game tuh, memang peranglah mya dengan dia. hehe. Tapi sekarang mya dah faham sangat dah, so tak kisah sgt lah. Dia ni ramai kawan. Kawan kawan dia semuanya baik. Sebagai individual, dia seorang yang penyayang dan kuat tidur. Pendirian dia tak tetap dan suka bertindak tanpa consider nasihat orang. Dalam relationship plak, dia seorang yang caring and ego dia tinggi. Keras kepala pun memang dia. In the same time, dia sweet juga.


Pasal si girlfriend, nama penuh Nurul Amirah Bt Abu Jalil. Orang panggil mya. Birth date mya 20 Mac 1991. Mya asal Johor, Tapi membesar di Perlis. Mya anak yatim. Abah mya meninggal masa umur mya 18 tahun. Mya suka main game juga, tapi tak segila Ikhmal. Mya beza sikit dengan ikhmal, mya tak ramai kawan dan tak suka berkawan. Mya senang nak rapat dengan orang, tapi susah nak berkawan lama lama. Sebagai individual, mya seorang yag kuat menangis dan sangatlah sensitive. Tetapi mya juga seorang yang penyabar dan suka diam. Dalam relationship, Mya girlfriend yang kuat jeles dan suka buat perangai. Mya suka buat Ikhmal rimas dengan mya, Biasalah mya attention seekers. hehe. Dalam gerik mengada ngada mya pun, mya seorang yang sangat penyabar dan taat pada Ikhmal. Lastly, mya tak pandai masak ! hehe.

No comments:

Post a Comment

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Popular Posts