Blog ini adalah tentang kisah kami berdua. Tentang hubungan kami berdua. Apa apa yang dipostkan di blog ini hanyalah penulisan dan coretan tentang pengalaman dalam perhubungan kami berdua. Sesiapa sahaja dipersilakan baca kandungan blog ini. Jika sebarang kesalahan atau ketidakselesaan tentang penulisan kami, harap maaf. Blog ini dicipta untuk menyimpan segala kenangan, dan pengalaman kami bersama.

Monday 23 May 2011

Rutin aku dan dia, By Mya

Rutin ikhmal sambil sambil texting dengan mya, macam rutin seorang babysitter lah. hehe. Tidur,bangun,hntr Dulilah dengan alham pergi sekola, balik sambung tidur, bangun pergi beli makanan, pick budak budak school, balik rumah, makan, tidur, bawa budak budak pergi sevenE beli gula gula. Then, online, tengok video, Tidur. HAHA

Rutin mya pula sambil sambil texting dengan Ikhmal, bangun pagi, main dengan adik alif, pergi bawa Kakeila settlekan hal dia, makan nasi dekat rumah atok, hantar Syafiq pergi latihan bola, tunggu dan bermain di padang bersama adik aliff dan adik hazick, balik rumah mandi, makan, tengok TV, Online, update blog, tengok video kat youtube, tidur. :)

Bahagia. Mengemukkan. Padat. Smart. Tired. Enjoy. Rilex. Smile and Happy :)

p/s :LOVE YOU MUCHUK !

No comments:

Post a Comment

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Popular Posts