Blog ini adalah tentang kisah kami berdua. Tentang hubungan kami berdua. Apa apa yang dipostkan di blog ini hanyalah penulisan dan coretan tentang pengalaman dalam perhubungan kami berdua. Sesiapa sahaja dipersilakan baca kandungan blog ini. Jika sebarang kesalahan atau ketidakselesaan tentang penulisan kami, harap maaf. Blog ini dicipta untuk menyimpan segala kenangan, dan pengalaman kami bersama.

Wednesday 1 June 2011

Aku rindu kau Bodoh, By Mya

Hmm, Mya dekat arau dahh. Macam biasa. Rutin sebagai seorang pelajar kannn. Ikhmal sekarang ada dekat kedah. Dia dapat tawaran masuk belajar di KPTM. Tapi amik PraDip. Dia masuk program UiTM, KTM. 6 bulan dia kat Bangi nnt haa :( Sedih sangat. Mya kena jauh lagi dengan dia. Tapi semua tuh still under consideration. Sebab Paklong dia tak kasik pergi, suruh kerja dengan company paklong dia, But i dont know, Its up to him to make a good decision. Macam mana pun, mya tetap kena face the facts yang dia akan jauh dengan mya. Tapi tak pa, mya akan buat kepercayan dan kesetiaan sebagai prinsip mya untuk bahagia dengan dia :) I will always be with you sayang, and you too okay :)


  Mya hope benda lama tak berulang lagi, mya percaya dia sangat. Hmmm, Korunk if ada bf, percayalah bf korunk okay. Sometime, dugaan yang dihadapi dengan kesabaran adalah kebahagiaan sebenar dlm perhubungan. Ya la, Besar ganjarannya pada org yg byk bersabar ni :) Mya sendiri dah pernah lalu semua ni. Trust me :) Memang kadang kadang mya mcm kurang sikit percaya pada Ikhmal tu, sebab bekas scandal dia ramai dekat Bangi tuh, Perempuan kan, if boring mesti dorunk looking for someone and start to seek someone attention. Mya perempuan juga. Mya tak kisah, bagi mya biara ada limit. And yg paling penting, belajar handle mslh tu dengan smart. Memang sakit hati, tapi mya selalu handle dengan kenal Ikhmal lebih dari dia kenal diri sendiri and settle dengan cara yang dia sendiri akan alah tanpa dia sedari :D Maaf baby, its not my cruel intension but its some of my precious strategy . HAHA Apa apa pun, day by day mya semakin kuat dengan Ikhmal selalu ada dengan mya. 


p/s : Hnny sayang bb lebih dari bb sayang hnny. Hnny hope b buat yang terbaik, and hnny akan selalu ada dengan baby. Trust me okay. Jangan sekali sekali betrayed kepercayaan hnny lagi okay. Hnny sentiasa doakan yang terbaik untuk bb. Selalu sayang. and kalau b nak tahu, right now, hnny rindu sangat kat bb hnny. 

I LOVE YOU, BODOH ! :D

Extra information : Semalam dia baru sampai Kedah, masa on phone dengan dia at 4.20am, Mya nekad nak pergi jumpa dia, sebab rindu sangat. And here i go, sampai rumah dia at 5am ! dapat juga lepaskan rinduu ! Grrrr :)

No comments:

Post a Comment

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Popular Posts